سفارش تبلیغ
صبا ویژن
مردم دنیا در کار دنیا دو گونه‏اند : آن که براى دنیا کار کرد و دنیا او را از آخرتش بازداشت ، بر بازمانده‏اش از درویشى ترسان است و خود از دنیا بر خویشتن در امان . پس زندگانى خود را در سود دیگرى دربازد . و آن که در دنیا براى پس از دنیا کار کند ، پس بى آنکه کار کند بهره وى را از دنیا بسوى او تازد ، و هر دو نصیب را فراهم کرده و هر دو جهان را به دست آورده ، چنین کس را نزد خدا آبروست و هر چه از خدا خواهد از آن اوست . [نهج البلاغه]
ورزش 3
 
 RSS |خانه |ارتباط با من| درباره من|پارسی بلاگ
»» کفپوش های جدید در سال 1400

برای محاسبه ورقه ورقه و همچنین ابزار آن ، باید چندین مرحله را مرحله به مرحله دنبال کنید. این مراحل عبارتند از:

 

در ابتدای کار و به نقل از خبرگزاری مهر، باید به طور ضمنی نقشه مکان مورد نظر را روی کاغذ بکشید. بعد ، طول هر دیوار را جداگانه با یک اندازه گیری اندازه بگیرید ، و سپس در همان کارت که قبلا آماده شده بود ، قسمت Note Walls. سپس آنها را به صورت فرضی به دو قسمت مستطیل یا مربع شکل روی نقشه تقسیم کنید و در آخر مساحت هر یک از این مناطق را محاسبه کنید. آخرین مرحله محاسبه پارکت و ورقه ورقه است. این است که همه مناطق را با هم جمع کنید و سپس منطقه نهایی خود را بدست آورید و سپس دریابید که کدام منطقه دارای هر بسته لمینت است ، سپس بر اساس آن تبلیغ کنید که چند بسته لازم دارید.

 

برای محاسبه پایه ، به همان طول دیوارهای خود که در واقع محیط کار است ، احتیاج دارید ، سپس از اندازه شاخه های پایه مطلع شوید و در آخر تعداد شاخه های مورد نیاز خود را سفارش دهید. بعضی از مناطق مانند ورودی یا بالکن ها یا کابینت های دیواری و حتی لبه های پایین حمام از ارتفاع لازم برای نصب ازاره برخوردار نیستند. بنابراین شما باید از ابزارهای دیگری مانند Scotty و Mate استفاده کنید. ارتفاع نوار حدود 3 تا 4 سانتی متر و ارتفاع جنازه حدود 2 سانتی متر است. برای سفارش کالا ، این موارد را محاسبه کنید و سفارش خود را بر اساس تعداد شعب مورد نیاز ثبت کنید

 

ابزار دیگری که برای محاسبه آن نیاز دارید وسط است. درزهای میانی بین قطعات و نواحی را می پوشاند. بنابراین هرجا که یک منطقه به پایان می رسد ، مانند ورودی اتاق ها یا آشپزخانه ها و غیره ، به ابزارهای میانی نیاز خواهید داشت. فقط طول این محیط ها را محاسبه کنید و آن را به عنوان شاخه بخواهید و در آخر ، بر اساس همان منطقه ، مقدار لازم کف خاموش را در زیر ورقه ورقه جمع کنید.

 

اگر محیط شما دارای پله است ، باید زاویه لبه های پله را نیز در نظر بگیرید که همانند همتایان آنها باید به عنوان شاخه درخواست شود.



نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » مسعود صادقی ( یکشنبه 100/2/19 :: ساعت 12:58 عصر )
»» لیست کل یادداشت های این وبلاگ

خرید بیت کوین
معرفی مجموعه اسکیپ تایم (مجموعه اتاق فرار در تهران)
رشد قیمت بیت کوین
کفپوش های جدید در سال 1400
پارکت لمینت
[عناوین آرشیوشده]

>> بازدید امروز: 1
>> بازدید دیروز: 0
>> مجموع بازدیدها: 6108
» درباره من

ورزش 3

» آرشیو مطالب
آذر 98
خرداد 98
تیر 99
اردیبهشت 99
شهریور 99

» لوگوی وبلاگ


» لینک دوستان

» صفحات اختصاصی

» طراح قالب